.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انهدام 53 باند سارقان در گيلان

رئيس پليس آگاهي گيلان از انهدام 53 باند سارقان و دستگيري 3 هزار و 200 نفر سارق و مجرم در اين استان در 11 ماه گذشته خبر داد.

عبادالله كريمي مهم‌ترين دغدغه پليس آگاهي را عدم اطلاع و آگاهي مردم در حراست از اموال شخصي ذكر كرد.
وي اظهار داشت: سارق، مالباخته و غفلت، سه عامل اصلي بروز سرقت است و در واقع زماني كه شخص از اموال خود غفلت كند شرايط لازم براي سارق مهيا شده و به هدف خود دست مي‌يابد.
رئيس پليس آگاهي گيلان با اشاره به وضعيت كشفيات پليس آگاهي استان در سال جاري افزود: در 11 ماه گذشته ماموران پليس آگاهي موفق به كشف و شناسايي بسياري از موارد بزه در استان شدند.
وي ادامه داد: در اين مدت بيش از 57 هزار قوطي و بطر مشروبات الكلي خارجي در استان كشف و ضبط شد كه در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزايش داشته است.
كريمي درباره اقدام‌هاي پليس استان در برخورد با عاملان توزيع تجهيزات ماهواره‌اي بيان داشت: از ابتداي امسال تاكنون بيش از 100 هزار قطعه تجهيزات ماهواره شامل ديش، ريسور و... در استان كشف و ضبط شد كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 80 درصد افزايش دارد.
وي به دستگيري عاملان توزيع اقلام دارويي در استان اشاره كرد و گفت: تاكنون بيش از 53 هزار قلم داروي غيرمجاز در سطح استان كشف شده كه در اين زمينه با رشد 50 درصدي مواجه بوده است.
رئيس پليس آگاهي گيلان دستگيري سه هزار و 200 نفر قاچاقچي انواع كالا شامل چاي، لوازم خانگي، البسه و... را از ديگر اقدام‌هاي اين نهاد در سال جاري تاكنون عنوان كرد و افزود: در اين زمينه نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد رشد دارد.
وي سرقت را مهم‌ترين بخش جرايم در گيلان ناميد و تصريح كرد: در 11 ماه گذشته حدود هفت هزار سرقت در استان به وقوع پيوست.
كريمي اين سرقت‌ها را در بخش‌هاي منازل، مغازه، خودرو، موتورسيكلت، لوازم داخل خودرو و احشام در سطح استان ذكر كرد و اظهار داشت: در اين راستا موفق به كشف بيش از شش هزار پرونده سرقت و انهدام 53 باند سارقان و دستگيري سه هزار و 200 سارق و مجرم شديم.
وي با بيان اينكه اداره آگاهي گيلان جزو 10 آگاهي برتر كشور است، خاطرنشان كرد: عملكرد اين اداره در زمينه كشف جرايم و شناسايي مجرمان موجب شده تا در جمع برترين‌هاي كشور قرار بگيريم.
رئيس پليس آگاهي گيلان اضافه كرد: در بررسي جرايم خشن مانند قتل، آدم ربايي، تجاوز به عنف و حريق‌هاي عمدي نيز جزو سه آگاهي برتر كشور هستيم.
وي با اشاره به فرارسيدن ايام تعطيلات نوروز خاطرنشان كرد: هر ساله در اين ايام به دليل سهل‌انگاري مردم آمار سرقت از منازل، مغازه و خودرو افزايش مي‌يابد و در اين راستا از مردم فهيم گيلان مي‌خواهيم در زمان تعطيلات پس از اطمينان از امنيت اموال خود به مسافرت روند و شرايط را براي سارقان فراهم نكنند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.192 seconds.